Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
913

Over ons

wij zijn pis, bam en nat. (pim, bas, natasja) ongeveer rond de prachtige leeftijd van 21, een leeftijd waarbij je lekker op reis moet gaan en op houten vloeren, en in stinkende treinen vol met chinese moet slapen.

we gaan op reis omdat het kan. we gaan naar nepal, china, taiwan, rusland, omdat het kan. we gaan 2 van de grootste landen per trein ontdekken, omdat het kan.

en ook omdat we er heeeel veel zin in hebben!

deze site is er ook voor om ons onderweg, leuke, mooie, stomme, gekke, opdrachten te geven, zodat wij die onderweg kunnen fotograferen (terwijl we de opdracht uitvoeren) en op deze site kunnen zetten als bewijs.

aan deze opdracht kan je dan een bedrag plakken, zodat wij de volgende dag een keer lekker kunnen eten, of ergens kunnen douchen. of misschien in plaast van op een houten vloer een dun matje ertussen hebben ;)

voorbeelden van opdrachten; knuffel een monnik voor 10 euro. ga met een chinese autoriteit op de foto voor 20 euro. ga met zoveel mogelijk chinese, peace teken en smilend op de foto voor zoveel euro als dat er mensen op staan.

je kan het zo gek niet bedenken of wij doen het, wees creatief en laat ons lachen terwijl we de opdracht uitvoeren. :D

Over onze reis

deze reis gaan wij maken omdat het kan.

Bezochte landen

Wij hebben 20 landen (8%) bezocht:

België, Brazilië, Brunei, China, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Nepal, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Rusland, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zwitserland.