YEAH IN BELLARUS (wit rusland)

30 mei 2010 - Warsaw, Polen

Nou zitten we toch nog onverwachts van wit rusland te genieten!

we zijn de trein uitgekickt in Brest.
Tot nu toe nog niets om je druk over te maken maar we hadden geen transvisum voor wit rusland, waar we natuurlijk wel doorheen reden.

Het probleem of het grappige is dat we dus geen visum hebben en pas maandag een visum kunnen aanvragen... zeker als je bedenkt dat we de grens van polen (waar je geen visum nodig hebt) kunt zien.. ze hebben ons dus 5 km voor de grens uit de trein gehaalt XD

We werden door de agenten naar eenh ele dikke vent in een bmw gestuurd en die zou ons dan naar een hotel brengen en helpen de visa regelen..
we roken al een beetje lont en vertelden hem dat we geen geld hdden waarop hij al wat zenuwachtig werd...
na wat bellen kwam hij voor overnachten, eten en visum op een totaal bedrag uit van 350 euro per persoon.. misschien zijn we krenten hoor maar we zijn de auto uitgestapt omdat we dit een belachelijk bedrag vonden.
we hebben een couchsurfer gevonden die ons hielp met het vinden van een appartement voor een mooie prijs en die meteen al een feestje voor ons klaar had staan:D

alles super en top op een ding na..
Na het feestje gingen we met de taxi naar huis en de meneer zette ons af naast het flatscomplex...
natasja (ze heet ook zo) reed verder en toen kwamen we erachter dat we niet wisten welke flat we sliepen... beetje onhandig en na een paar uur zoeken hebben we het opgegeven en natasja en pim zitten nu supermoe op een bankje in het gelukkig wel lekker warme zonnetje.

het is hier wel weer heel leuk, de mensen zijn warm en welkom maar we hebben wel weer wat domme acties.

verder heb ik ook niet zoveel te melden en ga ik ook maar lekker slapen want ik ben ook wle een beetje kapot...

weltrusten.

1. Marius:
    30 mei 2010
    Wel mooi daar denk, zou ook nog graag eens naar Bellarus